reklama

Tak zdravo chorá...

Porazí ma z nej, mám ju síce rada, ale raz za rok ju chytí mánia cholerika. To je potom na zbláznenie. Kontroluje a robí si samovyšetrenia každú chvíľu – po pár hodinách sa predsa môže stav rapídne zmeniť...Samozrejme ma o všetkých samokontrolách a samodiagnózach podrobne informuje. „Akože asi to bude len chrípka ,ale mám tak čudne zdurené uzliny, a ráno mi vôbec nechutilo jesť, a ledva som vstala z postele....máš to aj ty niekedy?“ No nie drahá, mne sa nechce vstať z postele pravideľne, teda nikdy, a uzliny raz sú, raz niesu, nebudem preto robiť paniku, dávno som sa tak nenudila že by som si behala po uzlinách......

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Vrcholom bolo keď stretla svojho bývalého náhodne na križovatke(obaja boli vo svojich autách 5metrov od seba).....po pár sekundách zistila že ju nakazil nejakou príšernou pohlavnou chorobou (podotýkam že spolu 7rokov už pár netvoria, nespia ani nič podobné) Ako nato prišla? ...držte sa.

„Úplne bol bledý, ja neviem, taký schudnutý, určite niečo má.....fakt, myslím to vážne a ja sa už dlhšie necítim dobre, asi ma to on nakazil ...veľa chorôb sa prejaví až po pár rokoch....fakt. A najhoršie bolo že keď odbočil z križovatky zabočil do špitálskej ulici....vieš čo to znamená...“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Porazí ma, tak ona rieši pohlavnú nemoc po 7rokoch pretože sa dnes blbo vyspala a necíti ľavú madlu....Mať tak tieto problémy, ale ujala som sa toho zodpovedne, lebo keď je v svojej melancholickej nálade neradno sa s ňou baviť akože otravuje....treba ju vypočuť a starostlivo utvrdzovať o tom že je určite zdravá, že často nebýva chorá, teda že je chorá tak normálne, ani nie málo, ani nie veľa lebo aj to môže byť indikácia k nejakej chorobe, treba mať pokojný hlas a trpezlivosť. Iné správanie sa neodporúča, lebo to len predlžuje dĺžku „telefonického liečenia“. Mám v tom prax, toto choroboplodné myslenie s kompletným chorobopisom , diagnózami a možnosťami liečby zažívam tak približne 2-3x do roka. Už som si zvykla....potom viem že bude zase na chvíľu kľud a opäť bude zdravá a šťastná J moja choro-zdravá priateľka.

Mária Trubačová

Mária Trubačová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som lenivý workoholik, mám rada písmenká v akejkolvek forme (aj v zeleninovej polievke :o) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu